Pretraga

Nema proizvoda u košarici.

Poslovni pokloni –  kako maksimizirati iskustvo poslovnog darivanja

lis 03 2023

7 min

Kako maksimizirati iskustvo poslovnog darivanja

UNBOX YOUR EMOTIONS

Darivanje je postalo umjetnost koja može probuditi najljepše emocije, stvoriti uspomene, a u poslovnom svijetu ima posebno snažan utjecaj. Poslovno darivanje oblik je marketinške komunikacije i način jačanja poslovnih odnosa. Mnogo je više od opće razmjene predmeta jer služi za odaslanje poruke poslovnim partnerima, kolegama i zaposlenicima. Predstavlja neprocjenjiv način prenošenja poruke poštovanja na višoj razini.

Zašto i kada darivati?

Darivanje je postalo glavni alat komunikacije u važnim prilikama izražavanja zahvalnosti, lojalnosti, čestitanju te važnosti poslovnog partnera. S obzirom na moć darivanja, ono služi i kao snažan marketinški alat za promociju tvrtke, predstavlja također ulaganje u dugoročne odnose i doprinosi unapređenju istih. Naravno, darivanje u poslovnom svijetu može i treba biti što osobnije kako bi se pridala veća važnost kompletnom činu. Važnom poslovnom partneru koji je za nas učinio i više no što dužnost mu nalaže, lijepo je zahvaliti se kako bi se pokazalo uviđanje i poštovanje prema njemu i njegovom činu. Također, na taj način osnažujemo poslovni odnos i ulažemo u njega. Izrazito važan povod darivanja jest i čestitanje poslovnom partneru na postignutom uspjehu i velikom postignuću kao i napredovanju. Na taj način pokazujemo kako nam je uspjeh partnera važan te da cijenimo i uvažavamo njegov trud i rad. Običaj darivanja prisutan je i unutar tvrtke prema zaposlenicima kako bi im se pokazalo koliko ih se cijeni, koliko su važni za tvrtku te kako bi ih se motiviralo na daljnji rad na sebi i projektima na kojima predano rade.

Kako maksimizirati iskustvo darivanja?

Darivanje će postati omiljeni alat komunikacije vaše tvrtke uz nekoliko korisnih savjeta i pomoći Premium Box tima. S obzirom da darivanjem šaljemo poruku o tome kako vidimo poslovnog partnera i koliko nam ta suradnja znači, s odabirom poklona, kao i sa prezentacijom istog, treba biti oprezan. Savjetujemo da poklon bude moderan, zabavan i funkcionalan kako biste ostvarili maksimalno oduševljenje primatelja. Znamo da je važno posvetiti veliku pozornost odabiru poklona što iziskuje vrijeme kojega mnogi nemaju, ali u ovom slučaju imate nas! Bitno je maksimizirati svrhu darivanja i izabrati pravi poklon. Glavne niti vodilje su interesi, hobiji i preferencije osobe koju darujemo. Također, važno je osigurati da osoba koju se daruje bude u centru pažnje. Cijelo iskustvo darivanja bit će bolje uz obaveznu personaliziranu čestitku unutar Premium Box luksuzne poklon kutije, kreativno odabran sadržaj poklona uz vaše želje, našu pomoć i dostavu na točno odabranu lokaciju. Glavni „wow efekt“ osigurat će elegantno, luksuzno, sofisticirano i bezvremensko pakiranje u odabranoj Premium Box kutiji.

Ako se pitate kada je najbolje vrijeme za darivanje, odgovora je mnoštvo, a smatramo da je važno održavati ovu tradiciju u posebnim prilikama kako bi postojeći odnosi ostali snažni ili još više ojačali. Idealno vrijeme darivanja, koje je postalo već i tradicija jest naravno, kraj godine. Uz to, poželjno je darivati u prilikama velikih poslovnih prekretnica tvrtke ili poslovnog partnera, u velikim poslovnim događajima, prilikom otvaranja ili širenja tvrtke, prilikom sklapanja velikih i značajnih ugovora itd. Dakako, darivanje može biti i na osobnijoj razini gdje je važno ostati u okvirima poslovnih i profesionalnih odnosa, a takve su prilike vjenčanje, rođenje djeteta, rođendan ili naprosto napredovanje na poslu.
Za kraj vam donosimo 4 skupine koje darujemo, kako bismo vam olakšali nedoumice oko toga što, koliko i kome darivati.
1. Najširi krug poslovnih partnera darivat ćemo promo poklonima koji će biti u obliku personaliziranih poklona, a imat će promotivnu svrhu i brend awareness. Ovakav poklon mora sadržavati logo tvrtke koja daruje i poruku.
2. Krug partnera s kojima je počeo čvršći odnos darivat ćemo konkretnijim poklonom sa diskretnim logom i naglašenom oglašavačkom vrijednošću.
3. Krug partnera koji postaju ili već jesu partneri darivati ćemo osobnijim poklonima koji su obavezno bez loga, s ciljem ostvarivanja trajnije komunikacije i dugoročnih odnosa.
4. Krug partnera koji su najjači poslovni kontakti za tvrtku darivat ćemo pojedinačno odabranim poklonima koji su personalizirani i posebno odabrani za određenu osobu ovisno o njezinim željama i hobijima i raznim prigodama poput rođenja djeteta, vjenčanja, proslave diplome ili neke druge prilike. Ovdje se ističe poklanjanje osobe osobi, a ne tvrtke tvrtki, što predstavlja njegovanje i jačanje poslovnih i prijateljskih odnosa.

Podijeli članak

Pročitajte ideje i savjete za darivanje

Loading...