Reklamacije i povrati
Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke identificirati se djelatniku dostavne službe, pregledati pošiljku, te u slučaju ispravnosti pošiljke potpisati dostavnicu čime potvrđuje primitak pošiljke. U slučaju vidljivih oštećenja, Korisnik ih je dužan prijaviti izravno dostavljaču, te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Svojim potpisom po preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju te dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
Eventualna oštećenja kupac je dužan odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti proizvod na kojem su vidljiva vanjska oštećenja.
Ukoliko Korisnik odbije primiti pošiljku zbog utvrđenih i vidljivih oštećenja na transportnim pakiranjima, dužan je ispuniti odgovarajući obrazac dostavne službe, te to javiti Prodavatelju putem e-maila info@premium-box.hr. U e-mailu je potrebno navesti razlog odbijanja pošiljke i izjasniti se da li želi ponovljenu isporuku ili povrat novca.
Nakon što kupac reklamira oštećenje proizvoda, kupac je dužan vratiti neispravan proizvod nakon čega će prodavatelj obaviti popravak proizvoda ili poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na https://premium-box.hr/. Prikazane boje proizvoda se mogu razlikovati u malim nijansama u odnosu na stvarnu boju proizvoda zbog razlike u prikazu na zaslonu ekrana računala.
Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) u slučaju vidljivog oštećenja ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje po važećem cjeniku dostavne službe.
Ukoliko EMPRESA VENTA nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko EMPRESA VENTA nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji. Isto tako, moguća je zamjena nedostupnog proizvoda drugim proizvodom unutar poklon seta u dogovoru s klijentom.
EMPRESA VENTA zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova u slučajevima kada kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
U skladu s najboljom i poštenom poslovnom praksom, te sukladno čl. 10. st. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod, pruženu uslugu ili poslovanje EMPRESA VENTA mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:
EMPRESA VENTA D.O.O.
Dragutina Golika 38
10000 Zagreb
ili poslati putem e-maila na info@premium-box.hr.
Prilikom podnošenja prigovora koji nije upućen elektroničkom poštom bitno je navesti točne podatke o svom imenu i prezimenu te adresi kako bi EMPRESA VENTA bio u mogućnosti dostaviti potrošaču odgovor u zakonskom roku.
EMPRESA VENTA će bez odgađanja u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte potvrditi primitak prigovora potrošača.
EMPRESA VENTA će u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na prigovor potrošača u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora sukladno obavijesti o načinu podnošenja pisanog prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju preko telefonskog broja +385 917929908 i e-maila na info@premium-box.hr.
Ukoliko je kupac pravna osoba, na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Općim uvjetima poslovanja i Zakonom o zaštiti potrošača.
REKLAMACIJE PROIZVODA
Reklamacije proizvoda se priznaju samo uz predočeni račun i jamstveni list kao jedini dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa nema reklamacija. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod pošaljite na našu adresu EMPRESA VENTA D.O.O., Dragutina Golika 38, 10000 Zagreb ili nas kontaktirajte na broj telefona +385 91 792 9908.